زيبا باشيد و سالم زيبا باشيد و سالم .

زيبا باشيد و سالم

نكاتي براي خوابيدن پس از استخراج واحد فوليكولي (FUE)

احتمالاً مي‌دانيد كه پس از كاشت مو، كاشت ابرو، كاشت مژه و يا حتي كاشت ريش و سبيل به روش استخراج واحد فوليكولي (FUE) دوره بهبودي كوتاهي خواهيد داشت. پس از هر جلسه كاشت مو به روش FUE، بيمار بايد به مدت كوتاهي به برخي نكات بسيار توجه كند. يكي از مهم‌ترين جنبه‌هاي مراقبت‌هاي پس از كاشت مو، خواب است.

نكاتي براي خوابيدن پس از استخراج واحد فوليكولي (FUE)

افراد نگران اين مسئله هستند كه پس از جراحي، هنگام خواب به گرافت‌هاي تازه كاشته شده‌شان آسيب برسانند.
ناحيه دريافت‌كننده پس از جراحي كمي حساس است و گرافت‌ها براي اينكه در پوست سر محكم شوند به زمان نياز دارند.
اما مطمئن باشيد كه خط آسيب رسيدن به گرافت‌هاي تازه نسبتاً كم است.
مطمئن باشيد كه اگر دستورالعمل‌هاي لازم را رعايت كنيد، خطر كم خواهد بود. همچنين با رعايت اين دستورالعمل‌ها، خواب شب خوب و سالم‌تري خواهيد داشت. در اين مطلب به نكاتي اشاره خواهيم كردن تا خواب خب و بي‌خطري داشته باشيد.

دستورالعمل خوابيدن پس از كاشت موي FUE

پس از جراحي، ما يك بالش گردن مثل بالش‌هايي كه در مبارزات استفاده مي‌كنند در اختيارتان قرار خواهيم داد. اين بالش براي گردنتان نقطه اتكايي فراهم مي‌كند تا ناحيه دريافت‌كننده با بالش يا تشك تماس نداشته باشد. هرگونه اصطكاكي با گرافت‌هاي تازه كاشته شده خطر تحريك يا حتي كنده شدن گرافت‌ها را به همراه دارد.
علاوه بر استفاده از بالش گردن، توصيه مي‌كنيم كه بالشتان را در موقعيت قائم قرار دهيد. با اين كار به بدنتان كمك مي‌كنيد تا هر نوع التهابي را از بين ببرد. با قرار دادن مانعي بين سرتان و بالش، خطر برخورد سر را از بين مي‌بريد.
برخي افراد عادت دارند كه به پهلوهايشان بخوابند و نمي‌توانند ب راحتي به پشت بخوابند. آن‌ها به ما گزارش داده‌اند كه با قرار دادن چند بالش در هر دو طرف بدنشان حتي اگر بخواهند، ديگر نمي‌توانند به پهلو غلت بزنند.


برچسب: كاشت مو، پيوند مو، پيوند موي طبيعي، كلينيك كاشت مو، مو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۲۳:۳۳ توسط:سامان خطيبي راد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :