زيبا باشيد و سالم زيبا باشيد و سالم .

زيبا باشيد و سالم

5 نكته كه بايد قبل از انجام بوتاكس مي‌دانستم

1- پزشكي را پيدا كنيد كه فلسفه و زيبايي‌شناسي‌اش با شما همخواني داشته باشد

توصيه مي‌شود: «اينستاگرام آن‌ها و عكس‌هاي قبل و بعد را بررسي كنيد. آيا بوتاكس و فيلر را به شكلي كه شما دوست داريد انجام مي‌دهند؟ آيا كارشان خيلي ظريف است يا خيلي مشخص؟ اين‌ها همه‌چيزهايي است كه بايد به آن فكر كنيد.» 

2- درباره علم افزايش سن اطلاعات كسب كنيد

«يك مشتري آگاه باشيد. درباره اين موارد تصميم بگيريد: چرا اين كار را انجام مي‌دهيد؟ آيا براي اين‌كه در يك رويداد زيبا به نظر برسيد به تزريق فكر مي‌كنيد؟ آيا فقط به دليل پيشگيري است؟ آيا مي‌خواهيد يك يا چند چيز كه آزارتان مي‌دهد را ترميم كنيد؟ مثلاً آيا با پوستتان مشكل داريد يا پوستتان و تقارن ابروهايتان مشكل‌ساز شده‌اند؟» بسياري از مشكلات با مراقبت صحيح از پوست حل مي‌شوند و قبل از اين‌كه تصميم به تزريق بگيريد، اين موارد را در نظر بگيريد. آيا درباره پوستتان اول با پزشك يا متخصص پوست و مو صحبت كرده‌ايد؟ آيا از محصولاتي كه استفاده مي‌كنيد راضي هستيد؟ همه اين‌ها، پرسش‌هاي خوبي هستند كه قبل از انجام بوتاكس بايد به آن‌ها فكر كنيد.

3- اهداف درماني و اولويت‌هاي خود را بدانيد

فكر كنيد بايد هر روز فقط يك درمان را انتخاب كنيد، آن درمان چه خواهد بود؟ مراجعه به متخصص و درخواست تغيير هزاران چيز در صورت بسيار طاقت­‌فرساست. در عوض، اولويت خود را انتخاب كنيد و با آن شروع كنيد. مسلماً بايد درباره همه‌ چيز با متخصصتان صحبت كنيد تا او بتواند نظرش را ابراز كند و بگويد چه كاري مي‌تواند برايتان انجام دهد.

4- براي اين‌كه بفهميد چگونه پير مي‌شويد به اعضاي خانواده‌تان نگاه كنيد

مربوط به ژنتيك است! هر كسي به طريقي پير مي‌شود اما خانواده نقش زيادي در آن دارد. اگر بتوانيد نحوه پير شدن مادر، پدر يا مادربزرگتان را مشاهده كنيد، به تعيين برخي اولويت‌هايتان كمك مي‌كند. همه خانواده من مشكل حلقه‌هاي سياه زير چشم را دارند. اين در DNA ماست. 

5- درباره درمان‌ها و مراقبت­‌هايي كه مي‌خواهيد انجام دهيد، واقع‌بين باشيد

حتماً اين مسئله را به پزشكتان بگوييد چون به او كمك مي‌كند تا برايتان برنامه‌ريزي كند. همه‌چيز به شما و انتظاراتتان بستگي دارد. اگر مي‌خواهيد شاداب به نظر برسيد، شايد بايد دو تا سه جلسه در سال براي بوتاكس مراجعه كنيد. اگر واقعاً مي‌خواهيد چرخه پير شدنتان را متوقف كنيد، شايد بايد پنج تا شش جلسه در سال درمان‌هاي متعدد مثل فيلر، بوتاكس و درمان‌هاي پوستي از جمله ليزر، ميكرونيدلينگ، لايه‌برداري و غيره داشته باشيد. همه اين‌ها بر اساس دوران بهبودي، انتظارات و اهداف كلي درمان تعيين مي‌شود.


برچسب: بوتاكس.فيلر.لايه‌برداري.ميكرونيدلينگ.ليزر.مراقبت از پوست،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۶:۳۲ توسط:سامان خطيبي راد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :